Saturday 23 June 2012

Kelebihan FIR....

Apa lagi kelebihan FIR yang kita tahu.. Setakat tahu sebut tapi x tahu apa fungsi... Tak de makne..
Fir terlalu banyak kegunaan pada masa kini... 



Apa kelebihan FIR ??? 



MEMBERSIHKAN DARAH DARPADA TOKSIK pemejalan & kekenyalan kulit kita  pemejalan salur nadi pemulihan penyakit darah tinggi  memelihara daripada penyakit jantung cegah cancer Bila mana salurdarah mengembang disebabkan FIR, ia akan menyahtoksid, menggalakkan penyingkiran bendalir tubuh yang berlebihan & bahan buangan dengan berkesan. Ia juga menyekat gula, menguatkan sistem imun tubuh dan mengekalkan keseimbangan semula jadi tubuh. 



BAGAIMANA FIR BOLEH MENCEGAH KITA DARI KANSER?? 

FIR memecahkan lemak,darah beku & susu beku fabrik akwatek & akwadyne menarik keluar lemak,susu,toksik dan peluh FIR menghasilkan suhu yang tidak sesuai untuk perumah cancer 



BAGAIMANA FIR MEMBANTU  MENGURANGKAN BERAT BADAN?? 

memecahkan lemak dan melancarkan peredaran darah proses toning yang mana bila skin dah kendur akibat lemak sudah pecah,dengan pemakaian corset yang melekap di badan...memejalkan balik skin kita... meningkatkan metabolisme rate.... FIR didalam Premium Beautiful bertindak semulajadi dimana sel-sel badan akan berolahraga lebih berkinetik dan mengoptimumkan kadar metabolisma badan. Ia diuji secara klinikal dan terbukti sebagai 'treatment' paling berkesan untuk pengurangan berat dan pengurusan jisim tubuh.  



BAGAIMANA FIR DAPAT MENINGKATKAN TAHAP KESUBURAN WANITA?? FIR MAMPU MENYERIKAN KULIT WAJAH??? 

Kita semua tahu bahawa fir seolah-olah bervitamin, promot penegangan kulit dan awet muda ---baik untuk kulit. Justeru menggalakkan kulit yang lebih berseri-seri dan bercahaya!






Premium Beautiful direka khas dengan teknologi terkini FIR ditenun sulam di dalam kain akwatek akwadine yang ilasting 360 darjah.. Memberi kepuasan maksimum kepada si pemakai...


No comments:

Post a Comment